Tuesday, November 24, 2009

Pernikahan S.Roslee + Fiza (Taiping Perak)

sori semua cos lambat sangat update.. lately ni busy sangat... tapi demi keluaraku tercinta ni, aku gagahkan diri mengupload semua gambar2 yang aku tangkap masa nikah pakcik roslee dan pasangannyer ci Fiza... Majlis pernikahan ni di buat di Masjid di Taiping, berdekatan dengan rumah pengantin perempuan.. sangat meriah majlis malam ni dengan kedengaran riuh rendah saudara mara yang hadir.. kehangatan majlis makin terasa dengan berlangsungnyer acara akad nikah.. sekali lafaz sahaja pengantin perempuan, Puan Fiza sah menjadi isteri Pakcik Roslee.. harap mereka kekal hingga ke akhir hayat... amain... hayatilah panorama setiap momen yang di tunjukkan ini.. hope enjoy... adiossssss...

1) Pakaian nikah pengantin lelaki

          2) Pakaian nikah pengantin lelaki


               3) Persiapan 


                 4) Persiapan 

        5) Segak gak aku yerz.. (by Pakcik Roslee)

        6) kakak2 pengantin lelaki ( aci ana n aci enab)

          7) laa.. ibu pegang telipon terbalik.. haha



8) wahh.. pak long gah bersantai, bila nak bersiap ni..hehe ( papa/pak long)


               9) posing sakan yek ( aci peros)

          10) Bila laa majlis aku pulak ni... aduhhh!!!! heheh


           11) azam the worrior... (anak aci ruby)


  12) posing sakan yek, bila nak bersiap ni.. ( aci peros)


  13) aduh, susahnyer nak pasang butang ni.. x saper ke nak tolong aku.. huhuh 

       14) aduhh, susahnyer nak pasang sampin ni..


 15) macam ni yek caranyer pakai sampin yek tuan2...hehe



                   16) kushuk pakai sampin

      17) alahai si kecil ni pun nak tengok sama..heheh


      18) tok uda, tok su witz both daughter n aci ruby

19) haje lambat si roslee ni nak siap tau.. aku dah x sabar nak touch up muke dia ni..haha (by aci ruby)


11) terorr tak aku make-up..hehee... (by aci peros)

12) dari kiri: mak usu n anak2, aci ayub and tok usu


13) aku nak betulkan kain pun ko nak tangkap gambar ker?? tekejut aku..haha


14) bagusnyer ader tukang make-up ni... hari2 mcm ni kan syok..hehehh


                       15) keluarga pak long

   16) aper yang di bebelkan aci ruby oii? hehe

17) aduh aku x hafal lagi nie.. cam ner nie.huhu


18) ko jangan risau la roslee.. ko boleh buat punyer


19) biler nak turun ni, cepat sikit.. nak gerak dah nie..

                        20)  hahaha


21 ) bersiap sedia untuk ke masjid.. berdebar2 rasa..

 
  22) buat2 gelak ni.. dalam hati saper la tau..huhu


                             23) haiii2x.

              24) hantaran pihak lelaki


              25) hantaran pihak lelaki


              26) hantaran pihak lelaki

              27) hantaran pihak lelaki


                28) hantaran pihak lelaki


            29) hantaran pihak lelaki

                30) hantaran pihak lelaki


                  31) hantaran pihak lelaki


              32) hantaran pihak lelaki



No comments:

Post a Comment