Monday, August 9, 2010

Wad Annur, Bangi..`

jumaat lepas (6 ogos 2010) aku dimasukkan dalam wad di Annur, Bangi.. ini cukup2 membingungkanku.. baby baru 33 minggu... terlalu awal dia nak keluar.. tp aku terasa mcm air keluar.. terus aku bergegas ke annur bersama kawan ofisku.. aku terus ditan di wad selama 24 jam utuk rawatan lanjut.. dr. fatimah cakap baby nie x blh keluar lagi.. terlalu awal.. aku kena cucuk 2 kali untuk menguatkan paru2 babyku, n ujian jantung dan kontraksi pun dijalankan jugak.. aku lega kerana suamiku sentiasa ada disisiku.. x terasa sakit sgt.. hope masa aku melahirkan baby gurlz ku ini, dia ader sentiasa disampingku.. huhuh..amin..

esoknya aku dibenarkn kuar dari wad.. costnya blh tahan jugak.. 600 ringgit.. aku dpt cuti 1 week.. best gak melepak kat rumah.. tapi lama sangat penat gak..hahah.. harap2 aku selamat sampai betul2 lahir... sesiapa yang baca blok aku nie, hope dapat doakan aku.. ni citer terbaru.. hope dapat aku update lagi.. 

1 comment:

  1. akhirnya update jugak...aku doakan ko selamat melahirkan bakal cucu sedara aku nanti..Amin...:D

    ReplyDelete